Mässa

Ja då var det måndag igen och en ny härlig vecka!  Igår bestämde jag mig för att prova Fudge Daily Mint schampo och balsam, då jag har haft lite problem med hårbotten ett tag. För det första så doftar det så otroligt gott, mintchoklad! vem vill inte att håret ska dofta så! Efter bara ha använt det en gång så känner jag faktiskt skillnad i hårbotten idag, så skönt! När jag ändå stod där i duschen så passade jag på att avsluta med Fudge Head bath ,som är som en foundation för håret! Lyx=)

 

         

 

 

 

Fick precis reda på att jag på torsdag morgon flyger till Olso, det är frisörmässa där i helgen. Jag åker dit tillsammans med Fudge och ska få vara med och hjälpa till och se hur det går till att jobba på en mässa. Spännande att få vara med när det ska göra i ordning modeller, stressigt och lärorikt! Jag känner mig verkligen super laddad för det!=)

 

Nu ska jag jobba lite!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0