kliv framåt!

Fredag kväll..sitter och väntar på att tvätten ska bli klar och att se vem som åker ur lets dance! 
Jag är så nöjd med utbildningen i Manchester, den gav mig verkligen så mycke.
tänkte även jag skulle berätta vad jag gör för er som inte redan vet. Jag är en tjej på 22 år som är utbildad och jobbar som frisör på Lyko Hair i Stockhom! Just nu håller jag även på att utbilda mig till färgtekniker för Fudge, så snart blir det upp till bevis, ska snart till första salongen och prata om färg! Härligt med utmaningar ir vad säger ni!!??=)

Innan jag åkte hem till Sverige igen hann jag som tur va med lite shopping på Primark! Var nog den kortaste shoppingen jag någonsin gjort och samtidigt fått med mej så mycke!=)

Nu ska ni få se lite bilder på Manchester !

På plats på arenan för match!


jag övar på min presentation!
Tränar inför min presentation!

Ett litet smakprov från min shopping!
Ett smakprov från min shopping. Kjol och halsband båda från Primark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0